سرمربی تیم فوتبال مهرگان دره شهر گفت:برایمان باعث افتخار است که در برابر تیم علی دایی به میدان می رویم.

بازی با تیم علی دایی باعث افتخار استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران:  قباد زیدی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نفت تهران در جام حذفی ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به خاطر تاخیر در حضورش در نشست خبری گفت: برایمان باعث افتخار است که در مرحله سوم جام حذفی با یکی از تیم‌های بزرگ کشور دیدار می‌کنیم که هدایش بر عهده علی دایی اسطوره فوتبال ایران است. جام حذفی جام شگفتی‌هاست ما از جوانان استفاده می‌کنیم که بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و نماینده شایسته ای برای شهرمان باشیم. 

وی درخصوص این که در مراحل قبل کدام تیم را حذف کردند تصریح کرد: ما در دور  اول با قرعه استراحت روبرو شدیم و در مرحله دوم داماش گیلان را در ضربات پنالتی حذف کردیم در عین حال تیم‌های لیگ برتری از لحاظ کیفیت  تیم‌های لیگ برتی از لحاظ کیفیت و امکانات شرایط بسیار بهتری نسبت به تیم‌های لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم دارند اما ما تلاشمان را می‌کنیم تا عملکرد خوبی ارائه دهیم.

سرمربی مهرگان دره شهر قرار بود از ساعت 10 و 30 دقیقه در نشست خبری حاضر شود ولی این ساعت در ساختمان سازمان لیگ به دلیل اینکه محل نشست خبری را نمی‌دانست گم شده بود و نشستش با تاخیر آغاز شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار